Coś nowego czyli dlaczego właśnie o dzieciach

Każda mama przechodziła ten etap. Etap poznawania czegoś całkiem nowego. Bo jak inaczej opisać pojawienie się na świecie małej istotki od początku zależnej od nas w każdej dziedzinie życia? Nawet kobieta z mega instynktem macierzyńskim nie może powiedzieć, że była w 100% gotowa na taką rewolucję. To jest jak przejście od beztroski do rygorystyczności i odpowiedzialności w jeden dzień. Zmiana jest na tyle przeogromna, że odciska na nas swoje piętno już na całe życie.

Coś nowego czyli dlaczego właśnie o dzieciach

Ale to wszystko przecież już wiadomo. No właśnie. Niby wiadomo, a i tak większość z nas w pierwszym okresie po pojawieniu się dziecka czuje się zagubiona. Nie martw się, nie jesteś sama. Każda z nas tak miała, chociaż nie wszystkie się do tego przyznamy.

Ja już mam etap zagubienia za sobą, nie chwaląc się udało mi się nad wszystkim zapanować nadspodziewanie dobrze. Niestety nie podam ci magicznego rozwiązania, jak przetrwać ten najbardziej intensywny etap rodzicielstwa. Nie jestem psychologiem ani położną, nie odbyłam edukacji w tej dziedzinie (nie licząc szkoły życia, do której każda z nas w końcu trafia). Mogę tylko pisać o swoim przykładzie czy przykładzie kobiet chcących się ze mną podzielić swoimi doświadczeniami. Nie traktuj tego jako poradę, każda z nas jest inna i potrzebuje innej pomocy. Czytaj raczej jako ciekawostkę, pomysły, które u innych się sprawdziły, więc może mogą być warte wypróbowania.

Teraz całe moje życie podporządkowane jest dwóm fantastycznym panienkom, które skradły nam serca jak tylko się pojawiły. Najważniejsze jest ich szczęście, chcemy z mężem zapewnić im rodzinę, o jakiej można marzyć. Oczywistym jest więc fakt, że chcę opisać tą naszą radość i podzielić się nią z wami.

Liczę, że moje artykuły zainteresują cię na tyle, aby wracać tu codziennie.
Do zobaczenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Wilki Cztery , Blogger